مجمع روانشناسی و علوم تربیتی شهرستان گتوند

زنها به همه چیز توجه دارند - منظورم همه چیز هست. آنها استاد کشف چیزها بهمراه جزئیاتشان می باشند.  بنابراین حتی کوچکترین رفتارها اگر صمیمانه و متفکرانه  انجام پذیرند، نتنها از طرف همسرتان مورد تحسین و تقدیر قرار خواهد گرفت، بلکه باعث تحکیم روابط و برقراری حب و دوستی بیشتر بین شما خواهد شد.

البته منظور از این اعمال فقط کمک در انجام امور خانه نیست. برخی از مردان تصور می کنند که شستن ظروف نهایت ابراز یک رفتار رمانتیک بشمار میرود. این ایده خوب  است ولی کافی نیست.تمیز و مرتب نمودن محیط بیشتر   یک انتظار محسوب میشود تا یک لطف.

اگر واقعا تصمیم تحت تاثیر قراردادن و خوشحال نمودن همسر خود را دارید نکات زیر را دنبال کنید و مطمئن باشید نتایج چشمگیری عایدتان خواهد شد.

ژست ها در ادامه مطلب....

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

کنترل احساسات

واکنش های احساسی می توانند تاثیر شگرفی بر هر قسمت از زندگی ما داشته باشند. در طول زندگی، فرایند اجتماعی شدن و بالغ شدن یک سیستم فیلترینگ در مغز ما ایجاد میکند. هر چیزی که وارد احساسات ما می شود، قبل از اینکه ما از آن مطلع شویم، فیلتر می شود. این فیلترها براساس رفتارها، باورها، ارزشها، احساسات، الگوها، و تصور ما از خودمان شکل می گیرد. از آنجا که این فیلترها در درون ما هستند، ما معمولاً از وجود آن آگاهی نداریم اما آنها سخت سر جای خودشان قرار دارند و بر هر چیزی که می بینیم، درک می کنیم، تجربه میکنیم، همه آدم ها، اخبار و همه چیز تاثیر می گذارد.

 لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

*هفت راهكار براي درمان لجبازي

 لجبازي يعني پافشاري روي نظرات و عقيده هاي خود و مخالفت با نظرات و عقيده هاي ديگران كه اين مخالفت گاهي آگاهانه و گاهي ناآگاهانه است.

اصولا لجبازي يك نوع رفتار و واكنش نامطلوب است كه به صورت هاي مختلفي خود را نشان مي دهد از جمله آسيب رساندن به ديگران ،ناسزا گفتن ،گريه كردن، گريه كردن وفرياد كشيدن ، شكستن وسايل، آسيب رساندن به خود وديگران و...در افراد لجباز پايين بودن اعتماد به نفس و عدم داشتن خود باوري مثبت و پذيرفتن خود واقعي مشهود است.

راه اول: مستقل بار آوردن كودك: در برخورد كلي بايد طوري با كودك رفتار كرد كه او بتواند درامور روزمره خود به طور مستقل و گاهي بدون نياز به ديگران تصميم بگيرد. البته فشارهاي منفي را نبايد در اين خصوص وارد كرد بلكه بايد با راهنمايي هاي بجا تذكر داد و روش هاي صحيح را به موقع به او آموزش داد. 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید...

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

 اگر از خانم ها و آقايون سوال کنيد که چه خصوصيتي در همسرشان وجود دارد که بيش از هر چيز برايشان جالب و جذاب است مطمئن باشيد که هر دو جنسيت، شوخ طبعي را در ابتداي ليست خود قرار خواهند داد. اين واژه آنقدر مورد استفاده قرار گرفته که در زبان انگليسي سرواژه اي به صورت (GSOH) نيز براي آن ساخته اند.                                   هم خانم ها و هم آقايون هر دو به يک ميزان به دنبال يافتن حس شوخ طبعي در شريک زندگي خود هستند. به هر حال کاملاً طبيعي است که هر کس به دنبال همسري باشد که خوش مشرب، جذاب و خوشمزه باشد.

مي توان گفت که اين روزها شوخ طبعي به شکل مقوله اي در آمده که ....(ادامه در ادامه مطلب...)

لطفا به ادامه مطلب بروید

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

كتابي مفيد و خوب در مورد روند شكل گيري مسئوليت پذيري در فرزندان 

مسئوليت پذيري اينگونه تعريف ميشود؛ قابليت پذيرش و....

نام كتاب : روند شكل گيري مسئوليت پذيري در فرزندان

حجم : 120 كيلو بايت

منبع : مجمع روانشناسي و علوم تربيتي گتوند

براي دانلود بر روي لينك زير كليك كنيد 

براي دانلود مقاله كليك كنيد

لطفا با نظر دادن مارا در كامل كردن اين وب راهنمايي بفرماييد

تعداد صفحات : 7